Saturday, May 7, 2011

MESS WIRA ANGKASA - 6 MEI 2011



Gader-gader Regular 21 malam tadi di Wisma Wira Angkasa, Pangkalan Udara Sungai Besi mempertemukan beberapa rakan skot. Walaupun kehadiran kurang daripada yang dijangkakan tetapi suasana masih meriah.

Kehadiran beberapa skot yang tidak pernah hadir pada perjumpaan sebelum ini membuat rakan-rakan lain teruja. Namun begitulah lumrah, ada yang tidak disangka, tiba-tiba hadir pada saat akhir. Ada yang berjanji untuk hadir tetapi terpaksa dibatalkan atas sebab yang tidak dapat dielak.

Hanya dua sahaja daripada 'five ladies' yang hadir. Kek yang dipotong oleh Noorkiah dan Fadzlette ini adalah sumbangan Rozita yang tidak dapat hadir kerana suami menghadiri mesyuarat pada saat akhir. Norazaliah tidak hadir kerana bertugas manakala Norizam ada hal yang tidak dapat dielak.

Kemunculan Hanafiah ketika semua yang hadir sedang menikmati juadah, mengimbau nostalgia di RMC mengenai perkara yang sama sering berlaku. Zaki yang menjadi peserta paling akhir muncul juga mengamatkan suasana.

Ucapan-ucapan secara ad-hoc juga menyentuh hati semua yang hadir, ditambah dengan tayangan slide gambar-gambar lama yang tidak diduga. Cadangan Anandan supaya gathering seterusnya pada 16-17 Jun 2012 di perkarangan RMC mendapat persetujuan tidak berbelah bahagi.

Overall gader-gader malam tadi - ok. Tahniah dan terima kasih Lt Jen Dato' Ackbal Samad yang menghostkan majlis itu. Well done semua!

No comments: