Wednesday, August 6, 2008

AR COY DARIPADA PERSPEKTIF MEJAR RAZALI

(Terima kasih Zali!)
Ini foto POW AR Coy.

Sepuluh skot AR Coy yang telah keluar baris termasuk seorang meninggal dunia (Yew).

Mereka ialah Jamaluddin(skot AFATS aku buddy2 Rani, main hoki), Ishak (kuat xcountry hingga meracau? Juga skot AFATS aku, sentiasa sokong dan bias kat aku hingga diberinya menang tanding bahas dalam kelas), Rozita (ada undang-undang masa dalam Kor MP sama Hanafiah dan Shahruddin), Sabri (skot AFATS RAMD masuk gaji sekarang di Mentakab, kahwin orang sarawak).

Hanafiah (MP yang sentiasa happy), Romle (skot AFATS pandai main hoki), Lokman (orang kuat TV9), Wan Kamil (pernah jatuh bas Tong Foong), Roskamaruzaman (aku punya lawan feather weight boxing), Yew (cemerlang dalam STP ni, full cert lagi).

Tiga belas lagi ialah Hasan Ali (terror dalam turun naik tangga RMC sebab sentiasa kedengaran suara semangatnya), Nasir (yang perihatin pada skot2), Rasek (yang sentiasa tersenyum), Joseph (yang selalu ingat sama kawan dengan sentiasa kirim salam kalau jumpa dengan pegawai yang satu kor dengan aku), Fuad (skot AFATS,yang aktif serta perihatin dan sentiasa ambil tahu perkembangan semasa yang juga kadang2 mengenakan skot2).

Rezduan (skot AFATS, aktif main bola hingga kedengaran berita ada patah kaki/paha? kerana main bola), Kenali (yang selalu sembang dengan aku sambil makan burger kat kantin, banyak modal kalau sembang2), Amin (geng aku yang mana Kapt Muslim belanja teh dan kueh pada kami berdua di library kerana aku nak pergi Mindef nak buat aduan), Md Din (antara shape badan yang amat sesuai main rugbi dan tinju), Wan Rahman (satu kor dengan Joseph, Kamarul, Nasir, Liew?), Tayazi(orang kuat KP buddy2 Zul dan Fauzi main golf, ada PhD dan bakal pengarah ni), Liew (selalu tertukar nama dengan Yew cuma sorang slim). Sofian (skot AFATS aku, sekarang aku dengan dia dalam Kor Semboyan).

Sekian adanya dan mintak maaf.
-Razali1646

No comments: