Monday, October 26, 2009

TAHNIAH DATUK MASRANI

Masrani kini dikenali sebagai Brig Jen Datuk Masrani Paiman.

Tahniah kepada Panglima 5 Briged kerana dianugerahkan Panglima Gemilang Darjah Kinabalu (PGDK) daripada TYT YDP Sabah sabtu lalu.

Semuga dimurahkan rezeki dan dapat membantu kawan-kawan lain.


5 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum,

Terima kasih Skot atas ucapan tahniah penganugerahan Darjah Kebesaran Panglima Gemilang Darjah Kinabalu (PGDK) oleh Tuan Yang Terutama (TYT) Yang DiPertua Negeri Sabah pada 24 Okt yang lalu. Saya bersyukur dengan anugerah ini semoga mendapat keberkatan dari Allah SWT jua. Saya menjunjung kasih perkenan TYT Tun serta sokongan yang diberi oleh Kerajaan Negeri Sabah juga pucuk kepimpinan TD. Di samping itu, berkat doa saudara mara, sahabat handai serta seluruh warga briged, saya amat hargai dan sanjung tinggi. Terima kasih semua. Salam 1Malaysia.

Wassalam.


Ikhlas


Datuk Masrani bin Paiman
Brig Jen
Panglima

lok1654 said...

Tahniah dan terima kasih Datuk Masrani kerana memberi maklum balas di sini. Sekurang-kurangnya skot lain tahu penggunaan title Dato' atau Datuk.

Diharap skot-skot lain dapat mencontohi Datuk untuk menurunkan komen di sini, selain ruang Cbox yang sedia ada.

Sekali lagi terima kasih Datuk.

Unknown said...

Assalamualaikum,

Saya tak perasan pulak ada Cbox kat bawah ni. Nasib baik Skot Lokman bagi tau. Kepada Kiah, Fuad, Zailani, Azmi, Tarmizi dan skot kita semua yang lain - terima kasih. Betul kata Tarmizi tu, insyaAllah saya akan langsungkan perkahwinan anak perempuan sulung saya. Tarikh pada 26 Dis 09, nikah dibuat pada siang hari di Rumah Panglima, Tanjung Aru. Manakala majlis persandingannya akan dilakukan pada sebelah malam di Dewan Kinabalu, Kem Lok Kawi. Kad jemputan belum diedarkan lagi. Namun begitu, saya panjangkan jemputan kepada Skot semua. Kepada skot-skot yang nak datang ke Sabah pada hari tersebut, sila maklum saya, OK. Kedatangan skot semua nanti dialukan dan diucapkan terima kasih yang tidak terhingga.

Kyan said...

Asslamu'alaikum wm wbt Brig Jen Datuk Masrani Paiman. Tahniah atas anugerah yg di perolehi.. masih igt saya Norazian Rohani dalam PMI SMSS, kita pernah bersama2 memberikan kesedaran dan berjuang untuk menegakkan amalan Islam sesama kite di sekolah.. kalau ade masa masuk le laman sosial FaceBook ramai kawan2 kite ade di sana.. ok salam

Kyan said...

sudah baca msg Datuk Masrani di blog saya, maaf lambat respon..baru2 nih sy ke KKinabalu sabah, xteringat datok di Sabah bahgian mana?? harap dapt email atau url blog Datuk..email sy r_azian@yahoo.com.sg