Friday, May 23, 2008

RAZALI NO.3 PELARI 4x100 M


Ini gambar saya dengan kawan-kawan lari 4x100m dari kiri; Ackbal, saya, Jalal dan di atas tempat mengambil hadiah, pingat emas Suhaimi TJT 22.

Gambar ini kalau besar boleh nampak jelas. Kalau kecil wallahualam. Skot kita ni Ackbal memang sportman. Beliau pelari nombor berapa saya tak ingat. Kena tanya dia. Yang pasti saya no 3.

Masa tournament tu tim 100m Cadet Wing pemenangnya. Ini acara jemputan yang mana lain-lain cawangan ada mengambil bahagian. Bagi tim jurulatih pegawai saya ingat Kapt Peter Runin pun ada mengambil bahagian.
-razali1646

3 comments:

fauziabd said...

Bila tengok gambar ni teringat masa cross country,lari kat belakang rmc atas bukit yg Ishak kena sampuk tu.Masa tu redzuan juara cross country,tapi aku terpijak kayu & kaki terseliuh..jln perlahan2 sampai last skali...!! PTI staff mahmud tengok aku semacam je..!! Tapi aku sampai jugak..!!

Anonymous said...

Tapi yang best buat map reading di Balakong, curi belembing kat ladang Cina.

Sampai sekarang kalau lalu Balakong teringat belimbing.
-1654

Anonymous said...

susunan pelari ialah jalal,suhaimi,wa,ackbal.kalu tak silap masa ishak meracau dia ada sebut nama sadam husin dan marah2 pada pegawai2 yg minum2.ttg belimbing tu buah ranum kekuningan siap bungkus,yg jatuh kat bawah pokok tak main laa.