Wednesday, May 7, 2008

TAYAZI DAH READY UNTUK TEE OFF !!

Oleh : Mej (B) Fauzi Abdullah (1679)

Hari ni 7hb.Mei,2008, saya, Zul & Tayazi sepatutnya RV kat kedai mamak pokok ceri di Changlun. Nak pekena dulu mee goring mamak lepas tu tee off kat UUM. Begitulah rancangan pada mulanya,tetapi saya terima call daripada Zul yang dia tak dapat join sebab dia tak dapat pelepasan lagi (ni kes naya depa tak lepas tali lagi)!!


Jadi saya pun call Tayazi terus jumpa kat Kelab Golf UUM. Tayazi memang serius main golf, boleh dikatakan tiap-tiap minggu dia turun padang dan kalau ada monthly medal dia mesti participate. Baru-baru ni dia bagitau saya, dia dapat hadiah masa tournament. Memang saya nampak ada peningkatan bila dia tee off kat UUM ni. Tayazi pun akan khatam juga dalam bulan 7 ni….golf pun dia khatam sekali…!!


Tu yang baguih dok kat UUM ni !! Dia ada bagitau saya yang dia akan melapur ke Wardieburn Kem (4 Div) bulan 7 nanti. Jadi kepada skot kita yang ada kat KL tu kalau nak tee off jangan lupa panggil Tayazi sekali sebab dia dah ready untuk terima cabaran daripada skot-skot kita, terutama Kol Jalaludin katanya!!


Fuad & Zali Chat, sorry la saya tak dapat nak bawa Zul kat padang UUM lagi…!! Agaknya kalau Zul ada kat padang tadi saya dapat BIRDIE la kut !!

Sekian dulu...khabar dari utara !!

No comments: