Thursday, May 29, 2008

FOTO HALF MARATHON TUDM OLEH RAZALI

Skot kita Mejar Razali begitu prihatin terhadap kawan-kawan. Dia sanggup menjejaki skot lain sehingga ke Pangkalan Udara Sungai Besi. Di bawah ini coretan beliau (sori tak sempat edit)

Ini event pd 25 mei 08 lalu. setelah tengok berita dlm blok demo dan yazi dan kebetulan pula tiada apa aktiviti den pergilah ke sg besi tudm base. bukan ambil bhg cuma harap2 dapat jumpa skot ackbal.sampaipun hampir jam 9 pg.

sebelah luar masih ada peserta lari. sampai dlm kem ramai orang. suasana mmg meriah. dlm pusing den pun ternampak skot ackbal kat tengah padang dekat pentas ambil hadiah.

den perhatikanbeliau 2, 3 orang sambil pegang walkie talkie mengawal keadaan. lepastu dia pi kat pentas hadiah.

den pun pergi salam sama dia. pas tu siap ambil gambar..


den dgn dia.


dia dgn boss tudm dia laa.



dlm padang.



lepas tu den bagi tau dia supaya masuk lah blog lokman kerana mungkin gambar ini ada keluar.


pas tu den balik lah. tima kasih dan minta maaf pd skot ackbal kerana bagi kerjasama pd den tanpa bagi warning order dulu.


sekian tima kasih.

razali1646

2 comments:

Anonymous said...

Tahniah Zali, sekurang-kurangnya bina jambatan dengan TUDM, depa tak berapa kerat, harap lepas ni depa semua masuk dan ambil bahagian dalam blog kita. Kalau masuk marathon tentu penat gilak tapi kalu masuk dan sembang blog tjt 21 x sampai 10 minit dah sampai garis penamat. Skot-skot yg jauh boleh juga ikut perkembangan terkini walaupun badan dan jasad x sampai di Sg Besi Air Base. Harap yg kolar merah(ganti kolar putih kadet)jgn segan nak masuk sebab orang luak x nampak, lagi pun ruang ini x le formal sangat.TQ. mizy1658

Anonymous said...

yazi,tima kasih.den ni bukan apo cuma bila teringat skot2 ni mmg teringin nak jumpalaa,atau seboleh2nya datang dlm blog pun terubat lah juga.dulu2 teringat juga tapi mungkin umur muda dan sibuk dgn kerjaya masing2 dan tak ada means of comms.tapi skrg umur pun dah meningkat dan jika ada peluang eloklah gunakan peluang utk berjumpa/berinteraksi dlm blog.harap2 usaha spt ini tidak terbantut ditengah jalan.ambil kata2 FUAD kita ni dah tak lama dah.disamping tu kena war2 kan juga ttg blog tjt 21 lok ni pd skot2.pada skot2 yg diluar sana dijemputlah sama2 kesini kerana masing2 ada yg dah berjaya jadi eloklah kita sama2 tumpang gembira atas kejayaan tsb.skot2 kita ni adalah cermin diri kita sebenarnya.tq.1646