Thursday, May 8, 2008

ZUL BUAT KAJIAN MENGENAI ORGAN SILENCE DI UUM

Lt Kol Zulkifli Ismail yang nak khatam PhD kat UUM hantarkan aku soal selidik kajiannya mengenai Organisation Silence. Aku suka kajiannya, tambah-tambah lagi dalam suasana politik sekarang.

Tapi Zul sorilah, aku belum ada masa nak reply. Dan sori sekali lagi, aku kena masukkan dalam entri di blog kita ini untuk makluman skot kita yang lain. Sekurang-kurangnya depa tau apa yang hang buat.

Assalamulaikum Saudara Lokman,
Saya sedang menyiapkan tesis tentang organisational silence. Kajian saya lebih menjurus kepada sebuah organisasi awam.

Walau bagaimana terdapat cadangan drp ahli panel untuk menguji kesesuaian instrumen kajian bagi sesebuah organisasi politik setelah mengambilkira perkembangan politik selepas PRU 12.

Saya harap saudara dapat meluangkan sedikit masa bagi memberi komen terhadap soal selidik yang dikepilkan. Sekian, terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

Ini contoh komen untuk skot. Drp : Lok1654

Anonymous said...

lok sorilaa klu demo x bagitau manalah aku nak perasan nak masuk komen nih.org lamolah katakan.kena pulas telinga sikit baru dia faham.zul,ttg tajuk tu buat laa apa yg patut aku sokong dan setuju saja laa.tapi demo tak boleh la kita nak pulas telinga tapi mungkin kena pulas lain la.tks.from razali1646