Sunday, April 27, 2008

OMDA BELANJA MAKAN TENGAHARI!

Lokman,
Ini ada crita sahabat kita yg tak mau timbul-timbul....!! Kata dia tak mau expose !! Mungkin pasal saiz kut !!

OMDA BELANJA MAKAN TENGAHARI !!

23hb.April, 2008 yang lalu, saya ada urusan di KL dan kebetulan teringat pulak kat sahabat saya sorang ni. Saya pun hubungi dia dan maklumkan saya ada di KL, tengah sembang-sembang dengan Hairom, nak call yang lain-lain mungkin kena buat appointment dulu, saya pun tak rancang nak jumpa skot kerana masa terlalu singkat.


Omda minta saya tunggu dia kat KL Sentral. Jadi saya, Omda & Hairom luangkan sidikit masa bercerita mengenai kisah-kisah masa dahulu, bila kami duduk sembang-sembang tu rasanya macam baru saja tinggalkan RMC, walhal sudah 26 tahun rupanya!! Hari tu Omda belanja kami makan tengahari….!!

Teringat pulak kat Raja Ikram…..bila nak jemput kami pekena teh tarik..... Yob?!!
Kiriman : Fauzi Abdullah

No comments: